خوب کنفرانس اپل هم برگزار شد و من هم هیچ دلیلی ندیدم که بخوام در موردش بنویسم چون هیچ چیز جدیدی و نوآوری خاصی ارائه نشده بود و فقط یک سری آپدیت سخت افزاری روی آیفون ، ایپد و ... غیره انجام شده بود!


فقط نکته ای که اینجا بود و جالب بود این بود که اپل آیپد پرو 13 اینچی رو معرفی کرد اما جالبش اینجا بود که یک کیبورد هم برای اون معرفی کرد و خیلی خیلی جالب تر قلم استایلوس!!!! چی شد ؟! استایلوسی که استیو جابز اون رو سال 2007 در کنفرانس معرفی ایفون 1 اون رو اشغال و بی فایده خوند!

اما ایا شما تبلتی با این ویژگی ها سراغ ندارید؟!

3 سال قبل مایکروسافت در سال 2012 سرفیس رو معرفی کرد که الان نسخه سرفیس پرو 3 موجوده و تا دو ماه دیگه سرفیس پرو 4 هم معرفی میشه و هم کیبورد داشت و هم استایلوس بسیار پیشرفته!


اما چیزی که من در سایت های تکنولوژی دیدم دارند ایپد رو با سرفیس مقایسه و دعوا میکنن!


اما من میگم اصلا اینا با هم قابل مقایسه نیستن که بخواید با هم مقایسش کنید!

سرفیس ویندوز 10 دسکتاپ رو اجرا میکنه که شما میتونید انواع برنامه های PC و حتی بازی های PC رو روش اجرا کنید و لذت ببرید ولی روی ایپد پرو iOS هست که درسته برنامه هاش زیاده ولی همش مخصوصی موبایل و ... هست که اصلا هیچی!! اما نکته ای دیگه مگه برنامه های PC کمه!؟؟!


دوم دیشب فیل شیلر گفت که میخوایم برای تست ایپد و کاربرد اون از چند شرکت دعوت کنیم بیاد بالا و چه شرکتی کاربردی تر از مایکروسافت!!

نام مایکروسافت در کنفرانس اپل!! مگه میشه؟!  قبلا در زمان جابز فقط یکبار بیل گیتس برای معرفی برنامه های IE , OFFICE برای مک بصورت ماهواره ای بر روی صفحه نمایش کنفرانس اپل سخنرانی کرد و اسم مایکروسافت اومد که بعدا اگر کتاب استیو جابز رو خونده باشید جابز میگه این یک اشتباه بود که کردم چون من رو کوچیک نشون داد!


به هر حال اینا اتفاقات جالبی بودن!