قبل از خوندن ادامه این مطلب بگذارید تجربه شخصی در مورد این کتاب رو بگم


در سال 2011 که من کنکور داشتم و متاسفانه استیو جابز به رحمت خدا مشرف شدند این کتاب بعد از مدتی منتشر شد و  دوستداران اون در سایت نارنجی اون رو ترجمه کردند که آقای نیما دادگستر هم با قلم زیباشون این کتاب رو به بهترین شکل ترجمه کردند! (البته اینجا نوشته ناصر دادگستر پس احتمالا نیما اسم مستعارشون بوده!!)


بعد از اون در بهبوهه کنکور من این کتاب رو دانلود کردم و شروع کردم خوندن


فرض کنید ساعت 9 شب مینشستم پشت لپ تاپ رو صندلی و شروع به خوندن میکردم و البوم یانی هم که تازه منتشر شده بود Truth Of Touch پشت سر هم پخش میشد ولی من اصلا اینجا ها نبودم و بعد که یکدفعه ساعت رو نگاه میکردم میدیدم ساعت 3 صبح شده بود و من 6 ساعت داشتم میخوندم و بهترین لذت رو میبردم!!!!


در نتیجه در 1 هفته کل کتاب رو خوندم و خیلی از اون در زندگی روزمرم استفاده کردم!


به همه پیشنهاد میکنم این کتاب رو حتما بخوندید توجه کنید حتـــــــــــــــــــــــــما !!!!!



استیو پاول جابز (Steven Paul Jobs) (زاده ۲۴ فوریه ۱۹۵۵) کارآفرین، مخترع، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. کتاب زندگینامه استیو جابز چندی پیش به نوشته ی والتر آیزاکسن و پس از فوت استیو جابز منتشر گردید و پرفروش ترین کتاب سال ۲۰۱۱ شد. حال این کتاب توسط ناصر دادگستر به زبان فارسی ترجمه شده است.


در ویرایش جدید برخی ایرادهای موجود در نسخه اول رفع شده، برخی جمله بندی ها تغییر یافته، توضیحات و زیرنویس های بیشتری به کتاب اضافه شده و فونت کتاب نیز تغییر یافته تا خواندن آن برای شما راحت تر شود.


ویرایش دوم، در دو اندازه:

ویرایش دوم کتاب زندگینامه استیو جابز در دو سایز مختلف و در فرمت پی دی اف، ارایه شده است. یکی مناسب برای کامپیوتر و تبلت های ۱۰ اینچی. و یک نسخه مخصوص کتابخوان های الکترونیک که نمایشگر ۶ اینچی دارند. ضمن اینکه این نسخه برای خواندن روی تلفن های هوشمند نیز مناسب است. در کنار آن در چند هفته آینده می توانید منتظر ارایه کتاب در فرمت ePub نیز باشید.

از آقای دادگستر نیز تشکر می کنیم که تمایل شان برای ارایه یک کار عالی، سبب شد ویرایش دوم این کتاب دوست داشتنی را در اختیار داشته باشیم.




 نسخه A4 - مناسب برای کامپیوتر و تبلت های ده اینچی

دانلود دانلود - 7.30 مگابایت | لینک کمکی

اطلاعات نسخه ۶ اینچی - مناسب برای کتابخوان های الکترونیک و تلفن های هوشمند
دانلود دانلود - 6.8 مگابایت | لینک کمکی

پسورد :


www.p30download.com