حسین محمودی - iHMahmoodi.ir
اَستریکس آرتس - حسین محمودی -AsteriXarts.com

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

مطالب جدید بلاگ را در کانال تلگرام دریافت کنید

کانال تلگرام iHMahmoodi


خوب همونطور که می دونید این روزا ، روز تلگرام هست. از طرفی از همون روزای اول تلگرام ویژگی های بارز اون رو گفتم که از جمله اون میشه به امنیت اون اشاره کرد . اما اگر بخواد در مقابل واتس اپ مبارزه کنه نیاز به ویژگی های و امکانات جدیدی داشت که بتونه کاربران بیشتری رو به خودش جذب کنه. در نتیجه کانال ها متولد شدن که شبیه همون broadcast در واتس اپ ولی با امکانات بیشتری هست.


اما بگذریم

بر روی عکس بالا یا بر روی این لینک کلیک کنید و عضو کانال iHMahmoodiNews بشید تا جدید ترین مطالب و اخبار رو در تلگرام خودتون براحتی دریافت کنید.


نظرات و پیشنهادات خودتون رو برای من ارسال کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین محمودی

معرفی فیلم ... !؟

فیلم

خیلی وقته دلم میخواد یک سری فیلما ها رو اینجا معرفی کنم تا لذت ببرید و اصولا من فقط بهترین فیلم ها و از بهترین سبک ها و داستان ها رو نگاه میکنم نه هر فیلمی، در نتیجه میشه گفت لیست کوتاه ولی بسیار فوق العاده ای از فیلما ها رو دیدم و یا در لیست Movie Watchlist نگه داشتم تا ببینم.

اما از طرفی اون یکی شخص(منطقم) میگه که ممکن یکی با دیدن این فیلم ها به گناه بیافته یا به راه بد کشیده بشه یا هر اتفاق بد دیگه ای که همین دلیل باعث شده اکثرا انیمیشن هایی که مشکل ندارن معرفی کنم.

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین محمودی

قسمت های 31 تا 37 آموزش CSS3

iHMahmoodi Tutorials

خوب بعد از مدتی وقت کردم قسمت های جدید و جذاب آموزش CSS3 رو که قبلا ضبط کرده بودم، ویرایش و خروجی بگیرم ازشون

شما میتونید به همشون (به غیر از 33 به خاطر مشکل آپلود) در OneDrive دسترسی داشته باشید (دکمه آبی OneDrive در سمت چپ بلاگ قرار داره)

خودم هم به صورت جدا وقت کردم قرار میدم

نظراتتون رو برای کیفیت آموزش ها و هر نکته ی دیگه ای رو به ایمیل iHMahmoodi@gmail.com بفرستید.(یا همینجا نظر خصوصی یا عمومی بدید میخونم)


موفق باشید و همیشه در حال یاد گیری مطالب مفید باشید!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین محمودی