در یک کلام :‌مایکروسافت وارد میشود!!


پ.ن ۱: ویدیو رسمی مایکروسافت از SurfaceBook

آقای «پانای» امروز شلوغ ترین روز کاری زندگی اش در مایکروسافت را سپری می کند. او دقایقی پیش با معرفی «Surface Book»، خبر از تغییر بزرگی داد که از امروز، خانواده سرفس به خود خواهد دید.

همان ابتدای کار خیالتان را راحت کنیم، این محصول، یک نوت بوک عالیست. نمایشگر آن ۱۳.۵ اینچ بوده و دارای چگالی پیکسلی ۲۶۷ پیکسل در هر اینچ است. معرفی کننده سرفس بوک می گوید که در نمایشگر، از فناوری PixelSense استفاده شده است، این قابلیت، به سازنده کمک کرده تا صفحه اصلی نمایشگر و لایه تاچ را تا حد ممکن به شیشه اصلی نزدیک کنند و همین موضوع، می تواند تجربه ای عالی برای نظاره کننده این دستگاه به ارمغان آورد.

مایکروسافت می گوید این محصول چندان با سرفس پرو ۴ قابل مقایسه نیست و برای افرادی طراحی گشته که می خواهند بیشتر وقت در حال تایپ کردن باشند و به همین دلیل، نیاز به نمایشگری بزرگتر نیز دارند.

کیبورد، به شکل کامل بهینه گشته و به هیچ عنوان با تایپ کاور قابل قیاس نیست، برای مثال، کلید ها اکنون عمق بیشتری یافته اند و تایپ کردن با آنها می تواند حس بهتری به شما القا کند. دقیق بخواهیم بگوییم، کلید های آن تا ۱.۶ میلیمتر فرو می روند.

microsoft-surface-book-9.0

جالب است که مایکروسافت بیشتر از خود دستگاه، در مورد کیبورد سخنرانی کرد و آن را «عالی و کامل» خواند. کیبوردی که تایپ کردن روی آن، هیچ صدایی به همراه نخواهد داشت. جدا از همه اینها، ترکپد تعبیه شده در پایین این کیبورد به شکل کامل با ویندوز ۱۰ بهینه شده و اکنون جنسی از شیشه دارد.

microsoft-surface-book-6.0

اما بیایید نگاهی داشته باشیم به بخش های سخت افزای مختلف سرفس بوک. این محصول از آخرین نسل پردازنده های اینتل استفاده می کند و برای تامین نیروی گرافیکی خود نیز به سراغ پردازشگرهای گرافیکی ساخت Nvidia با کد GeForce، با حافظه رمی که از نوع GDDR5 است رفته. همه این بخش ها در کنار هم، برای کاربر این محصول عمر باتری ۱۲ ساعت را به ارمغان خواهند آورد که برای یک دستگاه ویندوزی، واقعا فوق العاده است.

microsoft-surface-book-11.0

مایکروسافت می گوید: «این سریع ترین لپ تاپ ۱۳ اینچی است که در کره زمین خواهید یافت» و اذعان دارد که آن را به نوعی طراحی کرده که حتی از مک بوک پرو هم عملکرد سریع تری داشته باشد.

لازم به ذکر است که مایکروسافت برای مدل پایه این محصول، قیمت ۱۴۹۹ دلار را اعلام کرد و کاربران علاقمند به آن می توانند از هفتم اکتبر، پیش سفارش خود برای آن را به ثبت برسانند.

microsoft-surface-book-10.0

microsoft-surface-book-8.0

microsoft-surface-book-7.0

microsoft-surface-book-4.0

microsoft-surface-book-2.0

microsoft-surface-book-1.0