بعد از مدت ها بالاخره یک فرصت پیدا کردم که بتونم این فیلم آموزشی رو درست کنم و همونطور که قول داده بودم در اختیار دوستان قرار بدم

توی این فیلم آموزشی شما متوجه می شوید که

  • فتوشاپ چیه؟
  • فتوشاپ توسط چه کسانی استفاده میشه
  • فتوشاپ چه کاربرد هایی داره
  • با چند گروه عمده از کاربردی های فتوشاپ آشنا میشید
  • با نمونه کار هایی از هر گروه برای درک بیشتر، آشنا میشید
  • چطور فتوشاپ رو به بهترین روش و کمترین زمان یاد بگیریم
  • و …

متاسفانه با قطعی های زیاد اینترنت مجبور شدم فیلم رو به دو قسمت تبدیل کنم تا بتونم اون رو روی اینترنت قرار بدم(آپلود کنم)

خواهش میکنم نظرتون هم در مورد این فیلم حتما در همینجا به اشتراک بگذارید تا فیلم ها بعدی از کیفیت بهتری برخوردار بشن!

 

نمایش و دانلود ویدیو در Vimeo 

قسمت اول

قسمت دوم در Vimeo

 

نمایش در Youtube

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت اول

قسمت دوم

 

نمایش و دانلود در One Drive

قسمت اول

قسمت دوم

 

دانلود مستقیم از Dropbox

قسمت اول

قسمت دوم

دانلود مستقیم از COPY

قسمت اول

قسمت دوم

 

نظر ارزشمندتون هم فراموش نکنید!

 Hossein Mahmoodi

blog.iHMahmoodi.ir

به امید موفقیت