ماه پیشونی با صدای محسن چاوشی

می رسیم به ششمین موزیک سریال شهرزاد با صدای محسن چاوشی

برای من خیلی جالبه که محسن چاوشی الان داره به این خوبی برای سریال شهرزاد میخونه آلبومش که قرار بود اسفند بیاد ولی متاسفانه به دلایل مجوز به سال دیگه منتقل شد (نمیدونم معنی کلمه Postponed رو اینجا چی بنویسم ولی معادل همین انگلیسیش!) باید چی باشه که انتظار شنوندگان رو ارضا کنه!

به هر حال مثل موزیک های قبلی واقعا فوق العاده خونده و نظرم منو بخواید چند بار گوش بدید تا با زیر و بم موزیک (گیتار و درام و ...) با روحتون یکی بشه و بعدش برسید به صدای محسن چاوشی که اونم با دقت بالایی گوش بدید تا باز هنرمندی و خاص بودنش رو درباره صدا و نحوه خوندش به شما منتقل بشه!

(به تلفظ کلمات "می کَندم، می خَندم، لاله زارَم" توجه کنید!)

موزیک ویدیو این قسمت زیاد جالب نبود و به همین دلیل بگم که در سریال شخص دومی (رویا) که عاشق فرهاد بود و فرهاد هم عاشقش بود خودکشی میکنه و نامه ای رو به فرهاد میده (البته دلیل خودکشی به دلیل از دست دادن فرزندش و همچنین ظلم و دورنگی در ابتدای رابطه با فرهاد بود ).

نکته ای که باید بگم اینه که آدم هر چی فشار هم روش باشه نباید اینقدر ضعیف باشه که بخواد خودکشی کنه و باید برای مبارزه با دنیا بلند بشه تا متوجه بشه این مبارزه دنیا رو وادار میکنه بیشترین از اون چیزی که میخواد بهش برسه، براش مهیا میشه!! و این شعار نیست و اگر زندگینامه افرادی که اسم خودشون رو برای همیشه ثبت کردن ببینید و بخونید که خیلی بدتر از اینا سَرشون اومده ولی تحمل کردن و دنیا رو به تحسین خودشون واداشتن (البته این فیلمه و باید یکی از شخصیت های عاشق حذف میشد (اعدامش میکردن :D) ولی برای اثبات عشقش به فرهاد (و ریختن خونش رو برگه :D) باید اینکارو میکرد وگرنه فیلم به سختی به جلو میرفت)


لذت تمام ببرید!

دانلود موزیک با کیفیت 320




دانلود




ماه پیشونی با صدای محسن چاوشی

ماه پیشونی با صدای محسن چاوشی

ماه پیشونی با صدای محسن چاوشی

ماه پیشونی با صدای محسن چاوشی

ماه پیشونی با صدای محسن چاوشی

ماه پیشونی با صدای محسن چاوشی