فیلم

خیلی وقته دلم میخواد یک سری فیلما ها رو اینجا معرفی کنم تا لذت ببرید و اصولا من فقط بهترین فیلم ها و از بهترین سبک ها و داستان ها رو نگاه میکنم نه هر فیلمی، در نتیجه میشه گفت لیست کوتاه ولی بسیار فوق العاده ای از فیلما ها رو دیدم و یا در لیست Movie Watchlist نگه داشتم تا ببینم.

اما از طرفی اون یکی شخص(منطقم) میگه که ممکن یکی با دیدن این فیلم ها به گناه بیافته یا به راه بد کشیده بشه یا هر اتفاق بد دیگه ای که همین دلیل باعث شده اکثرا انیمیشن هایی که مشکل ندارن معرفی کنم.

امشب یک فیلم بسیار زیبا و پرمفهوم از اسطوره سینما یعنی رابرت دنیرو دیدم که خیلی از مفاهیم ساده ی زندگی رو کارگردان و بازیگران به خوبی اجرا کرده بودن که از جمله میشه به

  • خوب بودن و خوبی کردن به همه
  • دلسوز بودن
  • با همه راستگو و خوش رفتار باشیم
  • کمک کردن به هرکس نیازمندی در هر زمینه ای که در توانمون باشه
  • تلاش برای رسیدن به موفقیت
ممکن چند موردی که الان گفتم و به ذهنم رسید هم معنی/مفهوم باشن ولی خیلی ساده میشه با همین 4 تا خیلی از مشکلات زندگی، کاری، روابط و ... رو حل کرد.

بازیگر بی نظیر دیگه ای که در کنار رابرت دنیرو بازی میکرد و اونم نقش اول رو داشت و مثل همیشه فوق العاده بود کسی نیست جزء آن هاتوی!

اگر فیلم نگاه میکنید و دارید وقتتون رو میگذارید فیلم هایی رو ببینید که یک چیز خوبی به شما اضاف کنه حالا میتونه مفاهیم زندگی باشه یا میتونه زبان انگلیسی باشه!
پس هدفمند فیلم ببینیم!


نظر شما چیه و آیا شما فیلمی با این مشخصات دیدید؟