وبسایت شخصی حسین محمودی-نسخه جدید


بعد از ماه ها تصمیم گرفتم صفحه وبسایت اصلیم رو کاملا بروز رسانی کنم و حالتی مینیمالیست تر و با سرعت بالاتری رو بهش بدم که اگر بر روی عکس بالا کلیک کنید می تونید خودتون جزئیات رو ببینید.

نکاتی که در طراحی نسخه جدید به کار گرفتم

در این نسخه از ایفکت های حرکتی Fade هم استفاده کردم و همچنین سایز کلی وبسایت با بهینه سازی هایی که در مورد فایل های مورد نیاز میخواست و استفاده از CDN ها تونستم 1/5 سایز قبلی یعنی 80 کیلو بایت برسونم!(قبلی 480 کیلو بود).

4 لینک هم از شبکه های اجتماعی که مفید هستن برای من (یکیشون کانال تلگرامم هست) قرار دادم و ناوبار رو از بالا در نسخه قبلی به پایین و بصورت ثابت قرار دادم.

همچنین کل وبسایت رو بصورت ریسپانسیو یا واکنشگرا(پاسخگو یا هر کلمه فارسی که دوست دارید!) طراحی کردم تا هر کس با هر وسیله ای و با هر سایز صفحه نمایشی، سایت متناسب با اون صفحه نمایش، نمایش داده بشه!


البته چند تا چیز دیگه هم میخواستم اضاف کنم که فعلا وقت نمیکنم و بعدا اضاف میکنم بهش!


نظر شما در موردش چی هست و اینکه میتونید نسخه قدیمی رو هم در زیر ببینید.


وبسایت شخصی حسین محمودی-نسخه قدیمی