پوستر شهرزاد سایز کم

پوستر(بک گراند) شهرزاد

                                                                 پوستر شهرزاد

خوب از اونجایی که من اصلا سریال و فیلم ایرانی نگاه نمیکنم و نخواهم کرد ولی در این زمان یک استثناء خیلی بزرگ ظهور کرده به نام

شهرزاد

خوب توضیحات اضافه نمیدم و به نظرم بهترین سریال ایرانی که ساخته شده و ارزش دیدن دارد همین سریال هست.

و من هم برای تشکر و قدردانی از زحمات تمام عوامل + لذتی که از این سریال میبرم + مرور مهارت ها یک طرح با سایز فول اچ دی به عنوان پوستر(بک گراند) زدم که میتونید شما هم مثل من لذت ببرید.

فقط یک نکته و اونم این که برای طراحی اینکار زمان زیادی رو صرف کردم (حدود 5 6 ساعت) پس لطفا اگر خواستید در جایی استفاده کنید

لطفا کپی رایت رو رعایت کنید و هیچ دخل و تصرفی به هیچ عنوان در طرح انجام ندید (خودم دیدم که روزنامه ها براحتی یک طرح رو برمیدارن و نام طراح رو حذف میکنن!)

 

میتونید در اینستاگرام یا همینجا سایز فول اچ رو دانلود کنید.

همچنین از سمت راست کانال تلگرام ما را دنبال کنید تا مطالب جدید براحتی بخوانید.

پوستر(بک گراند) شهرزاد

پوستر(بک گراند) شهرزاد

پوستر(بک گراند) شهرزاد

پوستر(بک گراند) شهرزاد