کارت ویزیت iHMahmoodi

کارت ویزیت iHMahmoodi

بعد از اتفاقاتی که برای کارت ویزیت اولم که مربوط به کسی بود که طرح رو قرار بود بفرسه چاپخانه و از طرفی دانش و علم زیاد چاپخانه در مورد طراحی گرافیکی و چاپ من بعد از حدود یکسال مجبور شدم اون کارت ها رو بریزم دور و دوباره طرحی جدید و متفاوت و البته حرفه ای رو برای کارت ویزیت خودم طراحی کنم که نتیجه اش رو شما میتونید در بالا ببینید که فرستادم برای چاپ و امیدوارم ایندفعه یک چاپ حرفه ای و بدون مشکل بیاد بیرون!

نکاتی در مورد طراحی کارت

  1. قسمت بالایی، قسمت جلو کارت و پایینی پشت کارت هست
  2. زمان از ایده تا طراحی حدود 7 ساعت
  3. نوع کارت قرار هست لمینت برجسته باشه (انشاءالله که عالی در بیاد)
و همین 
اگر سوالی دارید بپرسید


دوره جدید آموزش خصوصی فتوشاپ، صفحه آرایی و طراحی وب در شیراز و مکان: فلکه دانشجو(عَلَم سابق) ساختمان سابق دانشگاه پیام نور شروع شده که میتونید برای رزرو نوبت آموزش با من تماس بگیرید.

تماس: 09387374487

کارت ویزیت iHMahmoodi
کارت ویزیت iHMahmoodi
کارت ویزیت iHMahmoodi
کارت ویزیت iHMahmoodi
کارت ویزیت iHMahmoodi