گلدون - محسن چاوشی

گلدون، شاهکاری جدید از محسن چاوشی


خیلی وقته در مورد موزیک دیگه پستی در وبلاگم نگذاشتم ولی با این مورد میخوام به این روند پایان بدم و شما را به شنیدن یکی از بهترین ترک های محسن چاوشی که امروز منتشر شده دعوت کنم.

واقعیتش با اینکه خیلی منتظر ترک قبلی محسن چاوشی یعنی زندان بودم که تاخیر هم توسط رامبد جوان بوجود اومده بود، ولی اصلا به دلم ننشست


اما چاوشی با این ترک، خاطرات مربوط به ترک زندان رو کاملا ناپدید میکنه

من از همون ابتدا طرفدار محسن چاوشی بودم ولی با عقلم و احساسم تصمیم میگیرم که کدوم اهنگش خوبه و کدوم نیست (برعکس خیلی از طرفدارهاش که هر چی بده بیرون میگن خوبه، در صورتی که اگر یک نفر کارش خوب نباشه و تو ازش تعریف کنی، درواقع به اون ظلم کردی تا اینکه باعث پیشرفت اون شده باشی!)


بگذریم
صدای چاوشی رو که فاکتور بگیرم، شعر توسط حسین صفا و تنظیم توسط شهاب اکبری انجام شده که  من لذت میبرم و دوباره اثراتی از گیتاریست مورد علاقه چاوشی هم در این اثر مشاهده میکنیم و اون کسی نیست جز عادل روحنواز (23 سالش هست فک کنم )


دیگه چیزی نگم و میتونید از لینک زیر که مربوط به کانال تلگرام خودم هست، این ترک زیبا رو مستقیما دانلود کنید.


دانلود موزیک جدید محسن چاوشی - گلدون