Twitter_logo_16_by_9_thumb


در بخش‌های اول، دوم و سوم از مجموعه آموزش‌های شبکه اجتماعی توییتر به آموزش ترفندهای از قبیل ساخت یک پسوورد قدرتمند، زمان‌بندی کردن توییت‌ها، ریپورت کردن توییت‌های اسپم و ناخواسته پرداختیم و حالا با بخش چهارم!


چگونه خوانندگان و کاربران را در توییتر به خود جذب کنیم؟

در دنیای امروز توییتر یک فناوری طلایی و بسیار کارآمد می‌باشد؛ این شبکه برای شرکت‌ها، افراد مشهور، خبرنگاران و همچنین افراد معمولی یک مکان متفاوت و پرکاربرد می‌باشد. افراد می‌دانند که داشتن یک صفحه‌ی توییتر برای بیزینس خود چقدر مورد نیاز و پر استفاده می‌باشد و ممکن است نداشتن یک صفحه توییتر از نظر برخی از خریداران غیرحرفه‌ای به نظر بیاید. همچنین افراد مشهور (Celebrities) نیز به کمک این شبکه می‌توانند لحظه به لحظه با هواداران خود در تماس باشند و اخبار و وضعیت خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارند.

اما آیا برای یک صاحب سایت و یا شرکت فقط ساختن یک صفحه‌ی توییتر کافیست؟ آیا با اینکار دیگر نیاز به انجام هیچ فعالیتی وجود ندارد؟ در این بخش و در چند مرحله مختلف نحوه‌ی محبوب و پرکاربر کردن صفحه‌ی توییتر خود را آموزش خواهیم داد.

نکته اول: بدون عضویت نیز می‌توان در توییتر به خواندن توییت‌های کاربران پرداخت. با این حال این سرویس رایگان است و ساخت اکانت کاربری در آن واقعا ضروری می‌باشد. پس از عضویت در توییتر کاربران به راحتی می‌توانند صفحه ی شما را پیدا کنند. ابتدا به آدرس توییتر مراجعه کرده و در بخش Register (ثبت نام) نوارها را پر کنید؛ سعی کنید از یک نام کامل و درست استفاده کنید چرا که کاربران قرار است شما را پیدا کنند.

نکته دوم: سعی کنید در توییتر فعال شوید و در بخش‌های مختلف به بحث با کاربران بپردازید؛ همچنین در بخش‌های مختلف نام سایت خود، ایمیل و از همه مهمتر آدرس پروفایل توییتر مربوط به خود و یا شرکت خود را به اشتراک بگذارید تا کاربران با شما آشنا شوند. این مرحله یکی از مهمترین گام‌ها برای پیشرفت کار خود در توییتر به شمار می‌آید.

نکته سوم: خبرهای صفحه‌ی توییتر (Feed) خود را افزایش دهید. اگر از وردپرس، اندروید و هر وسیله ای استفاده می‌کنید سعی کنید به کمک همه‌ی آن‌ها به توییتر متصل باشید و همچنین به کمک ویجت‌های مربوط به توییتر به نوشتن در آن بپردازید. مطمئنا یک صفحه‌ی خالی از هرگونه توییت برای شما و کاربران توییتر جذابیتی نخواهد داشت. پس سومین مرحله مربوط به پر بار بورد اکانت و صفحه‌ی کاربری توییتر می‌باشد.

مرحله چهارم: در فیدها و توییت های خود از نام کاربری خود و یا شرکت مربوطه نیز اسفاده نمایید؛ بدین صورت که ما برای سایت خود در فیدها از عبارت iHMahmoodi@ استفاده می‌کنیم. به کمک این کار، افراد در توییتر به صفحه‌ی پروفایل شما در توییتر جذب می‌شوند و بدین ترتیب افراد زیادی را در لیست Follower (دنبال‌کننده‌ها) خود خواهید داشت.

مرحله پنجم: اگر شما تنها عضو صفحه‌ی توییتر نیستید و افراد دیگری نیز در آن فعالیت می‌کنند حتما قوانین و حد و مرزهایی در زمینه‌ی توییت‌ها و نحوه‌ی قرار دادن آن ها در صفحه مشخص نمایید.

مرحله آخر: اگر توییت غیر معقول و بدی در صفحه گذاشته شود، پاک کردن آن کافی نیست؛ چرا که ممکن است افراد زیادی آن را دیده باشند و حتی به آن پاسخ داده باشند. پیشنهاد می‌کنیم در این شرایط به سرعت توییتی مبنی بر عذرخواهی و توضیح در مورد توییت مربوطه نوشته و آن را در صفحه منتشر نمایید.



تویتتر من رو هم دنبال کنید 

twitter.com/iHMahmoodi