نمونه کار صفحه آرایی- حسین محمودی-3


در ادامه تعدادی از صفحاتی که من برای این موسسه(نشریه) فرهنگی هنری (آفتاب) طراحی و صفحه آرایی کردم رو می بینید.

طراحی حدود یک هفته طول کشید و قطع A4 طراحی شده

طبق گفته رئیس نشریه این کار بیشتر به صورت عکس محور کار شده

ادامه تصاویر و نکات مهم دیگر رو در ادامه بخونید


نمونه کار صفحه آرایی- حسین محمودی-13


نمونه کار صفحه آرایی- حسین محمودی-12


نمونه کار صفحه آرایی- حسین محمودی-11


نمونه کار صفحه آرایی- حسین محمودی-10


نمونه کار صفحه آرایی- حسین محمودی-1


نمونه کار صفحه آرایی- حسین محمودی-9


نمونه کار صفحه آرایی- حسین محمودی-8



نمونه کار صفحه آرایی- حسین محمودی-8-1


نمونه کار صفحه آرایی- حسین محمودی-7



نمونه کار صفحه آرایی- حسین محمودی-6



نمونه کار صفحه آرایی- حسین محمودی-5


نمونه کار صفحه آرایی- حسین محمودی-4



نمونه کار صفحه آرایی- حسین محمودی-2



نکات مهم:

1- تشکر از دوستم محمد جواد جوکار به خاطر تصاویر زیبایی که در اختیارم گذاشت (کاخ ساسان و جاذبه های سروستان)

2- رئیس این موسسه فرهنگی(!!) بسیار بسیار بد حساب هست سعی کنیدتا جایی که ممکن هست نزدیکش نشید و اصلا کار نکنید براش !!! (این خیلی مهمه اما من با خودش در ارتباط نبودم و دوستم طرف حساب من بود!!)


برای سفارش طراحی گرافیکی و صفحه آرایی می تونید با من تماس بگیرید

همچنین برای کلاس های خصوصی فتوشاپ و ایندیزاین به صورت حرفه ای در شیراز هم می تونید با من در تماس باشید!



آموزش خصوصی طراحی وب،فتوشاپ و صفحه آرایی در شیراز





همچنین من را در تلگرام و ایسنتاگرام دنبال کنید (کلیک رو عکس زیر = عضویت در کانال تلگرام)