مدیریت منابع علوم پزشکی


یکی از دوستانم 4 5 ماه که در بیمارستان یکی از شهرستان های استان فارس زندگی میکنه با من تماس گرفت و گفت که میتونی یک سایت برای مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی (برای یک جای دیگه میخواستن فک کنم اما ...) کد بزنی و طراحی کنی که منم گفتم اره!

این وبسایت رو با HTML,CSS , Bootstrap نوشتم و تا حدود 40 درصد هم ریسپانسیو هست! داینامیک نیس چون من فقط باید ظاهر کلی وبسایت رو طراحی میکردم!

این کار رو من ندیدم جایی منتشر بشه و یا اگرم شده من آدرس اون رو در اختیار ندارم ولی به هر حال گفتم دیگه تصویری از اون رو به عنوان نمونه کار منتشر کنم!

سوالی بود بپرسید


و باعث خوشحالی نظرتون در مورد این سایت



همچنین دوستان شیرازی هم مثل همیشه میتونن برای طراحی وب/گرافیکی/صفحه آرایی یا کلاس خصوصی فتوشاپ، صفحه آرایی و طراحی وب با من تماس بگیرید.
مکان: فلکه نمازی - فلکه دانشجو(عَلَم سابق) - ساختمان سابق پیام نور/ یا در منزل شما


آموزش خصوصی طراحی وب،فتوشاپ و صفحه آرایی در شیراز