امام حسین (ع) - عاشورای 1393

طبق قولی که داده بودم خدمت آقا امام حسین (ع) و تمامی دوستداران آن حضرت


برای دانلود بر روی عکس کلیک کنید تا دانلود به صفحه دانلود منتقل بشید.


سایز و کیفیت طرح 4k و سایز 7680X4320 هست و در نتیجه حجم اون به 10 مگابایت میرسه!


اما ایده هایی که توی این طرح بکار بردم
1-حود حسین با رنگ سبز نشون داده شده که دلیلش میشه به سید بودن امام حسین،اهل بیت،پاکی معمولا با رنگ سفید و سبز نشون داده میشه ، و سلامتی ایشون که هنوز به سوی کربلا راهی نشدن!!

2- اما با حرکت امام حسین به سمت کربلا حرف ن به صورت یک مسیر نشون داده شده که آرام آرام رنگ اون به قرمز متمایل میشه و در ابر های بالایی در کربلا قرار داشتن و آسمان و زمین همه خون گریه میکردن تا میرسه به آخر حرف ن که همونطور که نشون دادم امام حسین (ع) + یارانشون به شهادت رسیدن و کربلا رو تکه ای از بهشت معرفی کردم که روی ابر ها قرار داره!

3- نقطه حرف ن با خورشید ظهر کربلا شبیه سازی شده که اون هم به خاطر مصیبت بزرگ و همچنین به خاطر گرمای شدید به رنگ قرمز در اومده!

4- اما نقطه های حرف ی رو من بر اساس فیلم قدیمی که در تلویزیون نشون داد که بعد از شهادت امام حسین دو خورشید در آسمان نمایان میشه ،معادلش قرار دادم

و ایده های بیشتری که خودتون میتونید در طرح ببینید!




و اما نکاتی که قبلا گفته بودم رو اینجا هم دوباره میگم


concept طرحی که به ذهن من خطور کرد رو روی کاغذ کشیدم که در زیر میبینید ( برای اینکه یادتون نره هر چی تونستید بکشید همیشه)

http://ihmahmoodi.blog.ir/post/%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF-%D8%B7%D8%B1%D8%AD%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-93-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85


- این طرح برای امام حسین (ع) و همچنین آقا امام زمان (عج) هست و تقدیم هم میشه به این دو بزرگوار و در نتیجه کپی رایت آزاده و میتونید هر جا دوست دارید قرار بدید و حتی اگر مهارتش رو دارید اسم من رو هم از روی طرح پاک کنید (بدیهی هست که تغییر ندادن نام طراح در هر کاری احترام به زحمات اون هست)


- این طرح برای پس زمینه صفحه نمایش ها طراحی شده اما قابلیت چاپ هم داره که بعضی از رنگاش ممکن هست تغییر کنه !


- نظراتتون هم باعث میشه انشالله برای طرح های آینده بهتر عمل کنم!


- خود شما کار رو در سایت ها و شبکه ها اجتماعی مختلف قرار بدید تا همه استفاده کنن!


در آخر فقط برای سلامتی من و خانوادم هم دعای خیر کنید.



حاجت های خود رو از امام حسین بخواید چون تجربه من نشون داده ایشون حاجتی رو اگر خیر باشه روی زمین نمیگذاره،مطمئن باشید!!



و در اینجا هم کار های مخصوص محرم سال 1392 و 1390 رو میتونید دانلود کنید



دو بنر با موضوع عاشورا و امام حسین از چند بنر طراحی شده برای سپاه