با توجه به نزدیک شدن به دهه محرم و عاشورا و اتفاقات بزرگی که برای امام حسین (ع) افتاد امسال هم تصمیم گرفتم یک طرح دیگر برای عاشورا طراحی کنم و این کار رو فقط به خاطر امام حسین میکنم

اما نکاتی در مورد طرح


- concept طرحی که به ذهن من خطور کرد رو روی کاغذ کشیدم که در زیر میبینید ( برای اینکه یادتون نره هر چی تونستید بکشید همیشه)

concept ashora 93

- این طرح برای امام حسین (ع) هست و تقدیم هم میشه به ایشون و در نتیجه کپی رایت آزاده و میتونید هر جا دوست دارید قرار بدید و حتی اگر مهارتش رو دارید اسم من رو هم از روی طرح پاک کنید (بدیهی هست که تغییر ندادن نام طراح در هر کاری احترام به زحمات اون هست)


- این طرح برای پس زمینه صفحه نمایش ها طراحی شده اما قابلیت چاپ هم داره که بعضی از رنگاش ممکن هست تغییر کنه !


- طرح در رزولوشن 4k طراحی میکنم که معادل پیکسلی اون میشه 7680x4320 !


- نظراتتون هم باعث میشه انشالله برای طرح های آینده بهتر عمل کنم!


- خود شما کار رو در سایت ها و شبکه ها اجتماعی مختلف قرار بدید تا همه استفاده کنن!


- طرح همین الان هم آمادس ولی اول محرم به صورت اتوماتیک منتشر میشه! (پس تا 4 آبان منتظر باشید و ساعت 00:01 دانلود کنید)


در آخر فقط برای سلامتی من و خانوادم هم دعای خیر کنید.