صوصی ساخت وبسایت با وردپرس در شیراز

 آموزش ساخت وبسایت حرفه ای با وردپرس در شیراز

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا(CMS) کاملا رایگان و اپن سورس هست که شما بوسیله آن قادر خواهید بود براحتی یک وبسایت - وبلاگ – فوتوبلاگ – پادکست – گالری و … بسازید.

دنیای وردپرس به قدری دارای امکانات زیاد و متنوع و جالب هست که برای یادگیری آن ممکن است زمان زیادی از شما بگیرد و یا نتوانید استفاده بهینه ای از این سیستم مدیریت محتوا (CMS) بکنید.

شما در وردپرس می توانید با تم ها یا پوسته های حرفه ای وبسایت خود را به عنوان یک حرفه ای ارائه دهید و با ابزارک های آن می توانید کار های زیادی از جمله خودکار سازی کار ها ، تبلیغات و ... را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید!

من در این راه به شما کمک میکنم تا خیلی سریعتر و به صورت کاربردی و مفهومی وردپرس را براحتی یاد بگیرید و بوسیله آن وبسایت، وبلاگ، پورتفولیو(محلی برای نمایش نمونه کار های خود)، فروشگاه و ... را راه اندازی کنید.

از آن جایی که وردپرس به صورت متن باز منتشر شده است هر کسی می تواند به کد های آن دسترسی داشته باشد  و در نتیجه امکانات زیادی برای وردپرس توسعه پیدا کرده و می کند.

وردپرس بصورت پیش فرض بسیار بهینه سازی شده است و براحتی توسط موتور های جستجو یافت می شود و در نتیجه مطالب شما خیلی سریعتر در موتور های جستجو نمایش داده می شود (سئو=SEO)

 

در این دوره آموزشی شما یاد می گیرید که

  1. وردپرس چیه؟
  2. نصب و اجرای وردپرس بر روی هاست ( و یا به صورت مجازی)
  3. انتشار پست ها و صفحه ها
  4. وارد کردن تصاویر، فیلم و انواع مدیا های دیگر
  5. تغییر ظاهر و قالب وبسایت شما
  6. نصب و اجرای پلاگین ها (افزونه)
  7. افزودن کاربران و نویسندگان و تعیین سطوح دسترسی آن ها
  8. امنیت و گرفتن پشتیبان از وردپرس

بدیهی است که هر کدام از موارد زیر شامل زیر بخش های زیادی می شود که همه آن ها را براحتی و به صورت کاملا کاربردی و مفهومی فرا می گیرید.

 

برای آموزش خصوصی وردپرس در شیراز میتونید با من تماس بگیرید.

محمودی

شماره تماس: 09387374487