آموزش خصوصی فتوشاپ با تخفیف ویژه در شیراز

 

بدون شک فتوشاپ قدرتمندترین و بهترین برنامه ساخت و ویرایش تصاویر پیکسلی و دیجیتالی در دنیاست که توسط شرکت معظم ادوبی توسعه یافته!

در دنیای امروز و در واقع در زمان حال که تصاویر زیبا تر و باکیفیت تر می شوند و علاقمندان به عکاسی هم افزایش یافته، در نتیجه لازم است که همه این نرم افزار را به صورت پیشفرض یاد بگیرند!

من در این راه به شما کمک میکنیم که در کمترین زمان و بهترین کیفیت و هزینه بسیار کم فتوشاپ را به صورت حرفه ای و کاربردی بیاموزید!

 

در این دوره آموزشی من از روش های خسته کننده و نامفید آموزشگاه ها و ... استفاده نمی کنم و از روشی که خودم فتوشاپ را یاد گرفتم به شما آموزش میدم یعنی آموزش از طریق مثال

روش به این صورت است که برای طراحی طرح خاصی را در نظر می گیرم ( فرض کنید طراحی هدر سایت، ویرایش و روتوش عکس،طرحی فانتزی و ...) و به صورت کاربردی همزمان در طول طراحی آن طرح به آموزش و معرفی و نحوه کارکرد ابزار ها می پردازم. با این روش هنرجو با نحوه کار و چگونگی استفاده از ابزار ها و تنظیمات فتوشاپ را به صورت مفهومی یاد می گیرد.

 

در این دوره فتوشاپ برای طراحی و فتوشاپ برای عکاسی به هنرجویان آموزش داده می شود.

 

شما میتونید با دیدن فیلم ("فتوشاپ چیه ؟ چه کاربرد هایی داره؟ و چطور اون رو یاد بگیریم") اطلاعات بیشتری بدست بیارید.

تخفیف های ویژه ای برای اوایل بهمن ماه سال 93 در نظر گرفته شده که همه عزیزان علاقمند بتوانند در این کلاس ها شرکت کنند.

برای نام نویسی و رزرو نوبت تماس بگیرید.


شماره تماس

محمودی

09387374487 


همچنین میتونید به وبلاگ اصلی من نیز مراجعه کنید.