Persian support in Adobe InDesign 2017

افزودن پشتیبانی کامل از زبان فارسی به Adobe inDesign 2017

در چند پست قبل در مورد راست چین نویسی در Adobe inDesign 2017  و افزودن پشتیبانی کامل از زبان فارسی در همه برنامه های ادوبی صحبت کردیم و بسیاری از دوستان به خصوص در مورد نرم افزار Adobe indesign مشکلاتی داشتن تا اینکه من خودم  مجبور شدم adobe indesign 2017 رو دوباره نصب کنم و به شیطنت های جدید ادوبی برخورد کردم و در این پست افزودن پشتیبانی کامل از زبان فارسی به Adobe inDesign 2017 میخواهیم این مشکل رو حل کنیم.

ادوبی از هر راهی داره تلاش میکنه جلوی استفاده غیر قانونی از برنامه هاش رو بگیره و زیاد مهم نیست چون هکر ها همیشه چند قدم جلوتر هستن، اما کاری که ادوبی میتونه بکنه اینه که حداقل بعضی از سرویس ها و بخش های برنامه هاش رو برای کشورهای مورد تحریمش از جمله ایران غیر فعال کنه تا اینکه

  1.  اصلا کسی نتونه فعال کنه
  2.  اگر هم بخواد فعال کنه با زحمت باشه که بیخیالش بشه

خوب بگذریم

اگر با هر زجر و سختی که بود تونستید Adobe Creative Cloud رو نصب کنید 80% راه رو رفتید.

اما در پست های قبل در مورد فارسی سازی برنامه های ادوبی گفتم که باید به برنامه ها sign in کنید تا ادوبی پشتیبانی از فارسی رو به برنامه هاتون اضافه کنه و اینکار راهی نداره جز استفاده از حالت آزمایشی یا trial ! که در همین نقطه ادوبی مچمون رو میگیره و میگه که زمان آزمایشی شما تموم شده و اصلا نمیگذاره وارد برنامه بشید (برای نصب دوباره برنامه بعد از چندین ماه).

و حقه جدیدی که ادوبی زده اگر شما برنامه ها رو افلاین از سایت های ایرانی دانلود کنید و نصب کنید اصلا در لیست creative cloud نشونشون نمیده!!

 

اما دلاور مردان ایرانی (خودستایی نباشه) بیدارن :))

شما طبق آموزش افزودن پشتیبانی کامل از زبان فارسی در همه برنامه های ادوبی تا اونجایی که در تنظیمات creative cloud زبان رو روی english یدعم العربیه قرار میدید پیش برید و بعدش از اینجا ادامه اش رو پیش بگیرید.

  1.  آخرین نسخه از نرم افزار مورد نظرتون رو از سایت های ایرانی دانلود کنید و نصب کنید.(در اینجا منظورمون inDesign هست ولی برای بقیه نرم افزار های ادوبی نیز کاربرد داره)
  2.  بعد از نصب ادوبی میگه که زمان آزمایشی شما تموم شده برو دنبال زندگیت دیگه، شما هم میگید باشه و پنجره رو می بندید!
  3.  نرم افزار رو به هر روشی که راحتید کرک کنید و بزنید توی گوشی ادوبی!
  4.  برنامه creative cloud رو باز کنید و ادوبی میگه که کرک کردی؟!! من اصلا برنامه ای به نام indesign نمیشناسم! (توی لیست نصب شده هاش نیست!)
  5.  شما میگید که مشکلی نیست همون نسخه آزمایشی/Trial رو برام از اینترنت دانلود کن و نصبش کن! (دقت کنید شما ایندیزاین رو افلاین نصب کردید ولی ادوبی نشون نمیده و میگه که بیا دانلود کن و نصب کن!)
  6.  معجزه اینجا اتفاق میافته و ادوبی میبینه که قبلا ما همه ی فایل ها رو براش دانلود کردیم و نصب کردیم تا فشاری به سرورهاش نیاد فقط چند تا فایل کم حجمش رو یادمون رفته دانلود کنیم (فایل های پشتیبانی از زبان فارسی)
  7.  ادوبی میگه حالا که به فکر سرور های من بودی منم چندتا فایل کوچک رو برات دانلود میکنم و به نرم افزار اضافه میکنم
  8.  بوم!!
  9.  از ایندیزاین 2017 با پشتیبانی از زبان فارسی لذت زندگی رو ببرید :))

لطفا با ذکر منبع کپی کنید (در صورتی که نمیتونید جلوی خودتون رو بگیرید و لینک هم نمیتونید بدید!)

افزودن پشتیبانی کامل از زبان فارسی به Adobe inDesign 2017

افزودن پشتیبانی کامل از زبان فارسی به Adobe inDesign 2017

افزودن پشتیبانی کامل از زبان فارسی به Adobe inDesign 2017

افزودن پشتیبانی کامل از زبان فارسی به Adobe inDesign 2017