قبل از اینکه تجربه آقای شعبانعلی رو در مورد زبان رو براتون قرار بدم ،بگذارید در مورد تجربه خودم (حسین محمودی) هم برای شما چند کلمه بگیم شاید بدردتون خورد

اول از همه برای من علاقه و انگیزه یادگیری زبان انگلیسی بود که باعث پیشرفت من تو این زمینه شد

خوب میگید این انگیزه و علاقه از کجا میاد اصلا ما از کجا بیاریم؟!

برای من این علاقه و انگیزه از کلاس چهارم ابتدایی که کامپیوتر گرفتیم شروع شد (یک تکنولوژی جدید،زیبا ، با کار های زیبا که نمیتونستم باهاش کار کنم) اگرچه ما جز اولین کسانی بودیم که توی یک منطقه خاص کامپیوتر گرفتیم ولی اولش فقط بازی میکیردیم ،اما در همین بازی ها هم برای رد کردن مراحل جملات انگلیسی که کارکتر های بازی میگفتن رو مجبور بودم یاد بگیرم.

اما خیلی بریم جلو و برسیم به سن 14 سالگی من

در این سن و کمی قبل ترش به دلیل مشکلات عدیده ای که برای کامپیوتر پیش میومد و علاقه به سخت افزار (کلا از کامپیوتر بگیر تا ضبط و ماشین لباس شویی(برد الکتریکیش)) و اینکه چطور کار میکنن شروع کردم دفترچه و بعد ها تمام سایت های انگلیسی  زبان (در واقع مجبور بودم چون اصلا منبع درست فارسی وجود نداشت!!) رو خوندم و کلمات زیادی بود که بلد نبودم ولی به مرور آپدیت میشدم!

بعد ها که در زمینه نرم افزار تخصصی وارد شدم بازم منابعی موجود نبود و مجبور بودم تمام سایت های آموزشی و خبری انگلیسی رو بخونم (واقعا خوشحالم که منابع محدود بودن اما از طرفی ناراحتم که شاید وقت زیادی برای یادگیری نرم افزار از دست رفت اما باز از طرفی خوشحالم که هر چیز رو که به سختی یاد گرفتم همیشه یادم موند و استفاده کردم)


خوب این از اینا هم بگذریم و بیایم در همین زمان حال

الان من چیکار میکنم؟!

الان هم برای مطالعه سایت های خبری (در زمینه ویندوز فون ، مایکروسافت تکنولوژی و ... ) سایت های مرجعش رو مطالعه میکنم که میشه به 

The Verge

Microsoft News

TechCrunch

Windows Phone Central

 ,...

اشاره کرد که باز در زمینه آموزشی که منابعش نباشه (هست الان دیگه ) از اون منابع انگلیسی استفاده میکنم!


بریم سر قسمت دوم


سعی کنید موزیک های خارجکی رو با متن اونا گوش بدید

برای این کار برنامه های زیادی در زمینه موبایل و pc هست که یکیش رو در قسمت اپلیکیشن های ویندوز فون به نام MusixMatch معرفی کردم که برای اندرویید و ios هم موجوده

اما برنامه های دیگه هم میشه به 

TTOPD

و برای ویندوز pc به miniLyrics اشاره کرد


قسمت سوم


سعی کنید فیلم های خارجکی که بهشون علاقه شدیدی دارید یکبار با زیرنویس فارسی و بار دوم با انگلیسی ببینید

برای مثال فکر کنم بیشتر رکورد برای مشاهده فیلم اینجانب مربوط به 

The Matrix (سه گانه) که فکر کنم بیش از 40 بار مشاهدش کردم!

البته واقعیت هیچ وقت زیرنویس انگلیسی رو نگاه نکردم ولی از بس نگاه کردم دیگه دیالوگ هاش رو میتونم از حفظ بگم :D

دومین فیلم

Harry Potter (7 8 گانه بود فک کنم)

lord of the rings

the Twilight

The Dark Knight


و سری سوم در این بخش میشه به مراسم های و کنفرانس های شرکت اپل و مایکروسافت و همچنین دو سه تا مراسم mtv  اشاره کرد.


احتمالا ادامه داره ...


آموزش خصوصی فتوشاپ در شیراز ( در منزل شما)

وبسایت رسمی حسین محمودی