من خیلی کم پیش اومده که بخوام سریال یا فیلم ایرانی ببینم (به دلیل های مختلف از جمله بی محتوا بودن، تکراری بودن داستان، بازی بد بازیگران و ...) ولی از تریلر و بازیگران این سریال یعنی "شهرزاد" معلومه که ایندفعه یک ایرانی چیزی متفاوت رو درست کرده!

در این سریال سوپر استار های بزرگی چون شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی، علی نصیریان، ابولفضل پورعرب، مهدی سلطانی سروستانی و ... بازی بسیار زیبا و متفاوتی رو اجرا میکنن!

من شاید قبلا مُشتی سریال ایرانی از دوستام میگرفتم (قدیما که قهوه تلخ بود که همونم کل قسمت هایی که نگاه کردم به 10 تا نرسید) و در واقع کپی بود ولی برای حمایت از اینگونه سریال های با کیفیت (انشاالله همینطوره) سعی میکنم حتی اگر دیرتر سریال رو ببینم اون رو خریداری کنم!


این سریال 20 مهر ماه بر روی DVD در ایران پخش خواهد شد!

تریلر این سریال زیبا رو میتونید از لینک زیر دانلود کنید


دکمه دانلود