لوگو سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی شهرستان سروستان


این لوگو رو دو ماه پیش به سفارش شخصی برای سی و هفتمین مسابقات قرآن و معارف اسلامی شهرستان سروستان(استان فارس) طراحی کردم و قرار بود از بین لوگو هایی که فرستاده میشه انتخاب کنن و در اسفند ماه استفاده کنن و از اونجایی که از وضعیت طراحی در اونجا خبر دارم کسی بهتر از این نتونسته طراحی کنن ولی به دلایل قومی و خویشاوندی و رتبه نگرفتن دیگران (همون شخصی که براش طراحی کردم)  تا الان که خبر دارم استفاده نکردن و شایدم استفاده نکنن و همون طرح های قوم و خویش خودشون رو استفاده کنن!!

من هم قرار بود تا اسفند ماه صبر کنم و بعد این طرح رو ریلیز کنم که با توجه به اینکه خبری نشد دیگه اون رو منتشر کردم و کپی رایت رو رعایت بفرمایید.

اما بگذریم بریم سراغ ایده های لوگو

  1. قرآن همونطور که در لوگو می بینید کاملا مشخص هست و ماهیت کتاب بودنش مشخص تر (نمی دونم اسم اون تیکه رو چی بگم ولی مشخصه دیگه)
  2. چون این برای شهرستان سروستان طراحی شده من از درختان سَرو که نماد این شهرستان هم هست در این طراحی استفاده کردم و از اون جایی که این شهرستان شهید پرور هست و تعداد زیادی شهید داره با یک سَربند سرخ که به درخت سرو چسبیده مفهوم اون رو منتقل کردم!
  3. اگر به شهرستان سروستان بروید خیابان ها به صورت دوطرفه با سرو پوشیده شدن!
  4. و تایپو گرافی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی هم به صورتی که می بینید طراحی شده!
امیدوارم لذت ببرید و اگر نظری دارید در موردش باعث خوشحالی منه!
در آخر کپی رایت رو رعایت بفرمایید!



برای سفارش لوگو و طراحی های دیگه (بنر، هدر و...) به من ایمیل بدهید.(iHMahmoodi[at]gmail.com)

دوستان که در شیراز هستید می تونید برای کلاس خصوصی فتوشاپ از مبتدی تا حرفه ای با من تماس بگیرید.