فصل دوم شهرزاد

چند قسمت از فصل جدید شهرزاد رو دیدم و متاسفم که بگم که هر چی تلاش کردن که فصل اول این سریال خوب باشه و واقعا هم بود در فصل دوم کلا ماست مالی شده رفته.
در فصل اول بازیگرا خیلی خوب بازی میکنن، داستان جدید و نابی هست، همه ترانه های محسن چاوشی عالی هستن و فضای جدیدی رو به سینمای خانگی معرفی کردند در صورتی که در فصل دوم فقط میخواستن یک ادامه برای فصل اول بسازن و هیچ توجه ای به تجربه های فصل اول نکردن.
چند قسمت اول میاد دو شخصیت جدید یعنی بلقیس دیوانسالار و برادر بهبودی رو معرفی میکنه که چیکاره هستن و چه قدرت هایی دارن و بازی بازیگران خیلی قابل حدس زدن و ضعیف شده.
بعضی وقت ها یک چیزی که به نهایت خوب بودن میرسه نیازی نیست که ادامه اش بدیم و بهتره بگذاریم همون بهترین در خاطره ی مردم بمونه.
جدیدا خبری اومده که فصل سوم این سریال رو هم میخوان بسازن و اگر مثل فصل دوم باشه ابراز تاسف بسیاری برای این سریال و دست اندرکارنش دارم.
تنها کسی که مثل همیشه داره خوب بازی میکنه توی سریال کسی نیست جز شهاب حسینی

فیلم و سریالی خوبه که باعث بشه حسی رو که بازیگر داره ایجاد میکنه شما هم احساسش کنید و فصل اول کاملا این حس رو با همه عناصرش ایجاد میکرد اما فصل دوم رو دستم گذاشتم روی دکمه فلش راست و همش فیلم رو به جلو seek میکنم