Messaging_Apps_Windows_Phone

زمانی که ویندوز فون در سال 2010 معرفی شد مسنجرهای زیادی وجود نداشت و به جز تعداد انگشت شمار بقیه این سیستم عامل را به حال خود گذاشته بودند. حالا بعد از این سال‌ها می‌بینیم که اکثر برنامه‌های چند پلتفرمی، بخصوص مسنجرها در ویندوز فون نیز هستند. امروز کاربران می‌توانند از بهترین اپلیکیشن‌های مسنجر مانند WhatsApp، Skype، KiK، Facebook Messenger، Line و … حتی BBM و Telegram یا GroupMe استفاده کنند.

امروز بهترین پیام رسان‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا اگر علاقه داشتید در موردشان بیشتر بدانید و دانلود کنید.

WhatsApp

WhatsApp_0

WhatsApp نامی است که در سال 2014 خوش درخشیده و یکی از بهترین سال‌های تیم توسعه دهنده این اپلیکیشن است. چرا؟ به خاطر خرید 19 میلیارد دلاری واتس اپ توسط فیسبوک. این قیمت خیلی زیادی است، آنها هیچوقت اپلیکیشن عالی یا فوق العاده‌ای بر روی سیستم عامل ویندوز فون نداشته‌اند. اما از سال گذشته تا بحال اتفاقات زیادی افتاده و هر روز این اپلیکیشن بهتر می‌شود. ولی هنوز هم به سطح نسخه اندروید و iOS نرسیده، ولی دارد نزدیک می‌شود.

WhatsApp از اعلانیه‌ها پشتیبانی می‌کند، کاشی زنده دارد و رابط کاربری خوبی دارد. در حقیقت اگر یکبار از این اپلیکیشن استفاده کنید متوجه می‌شود که کارایی خوبی دارد و جزو بهترین سرویس‌های ممکنه است. سال اول رایگان خواهد بود و از سال دوم باید برای هر سال 0.99 دلار پرداخت کنید.

دانلود WhatsApp برای ویندوز فون

QR_WhatsApp_0

Skype

Skype

اسکایپ یکی از سرویس‌هایی است که تکلیفش در ویندوز فون مشخص است و جزو اپلیکیشن‌های پیش فرض این سیستم عامل است. اسکایپ هرگز برای دنیای موبایل طراحی نشده و فرصت انتقال یکجا را به گوشی‌های هوشمند از دست داد. تیم اسکایپ سخت تلاش می‌کنند که طوری سرویس را درست کنند تا به سطح بالای مسنجرهای چند پلتفرمی برسد.

اسکایپ ویندوز فون هیچ وقت بهترین نبوده، اما سعی می‌کند که این لقب را به خودش اختصاص دهد. این اپلیکیشن اساسا بد نیست، اما مشکلاتی مانند دریافت نکردن اعلانیه و یا آپدیت نشدن کاشی زنده را دارد. اما هنوز هم به خوبی می‌تواند ارتباط برقرار کند.

دانلود Skype برای ویندوز فون

QR_Skype

Line

Line_1

لاین در ژاپن فراوان طرفدار دارد و دیر به بازار آمد اما جای خودش را دارد باز می‌کند. 370 میلیون کاربر در سرتاسر دنیا از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند. هیچ محدودیتی در ارسال پیام نیست. می‌توانید تماس ویدئویی یا صوتی نیز برقرار کنید. مانند واتس اپ، لاین بر روی یک گوشی هوشمند نصب می‌شود و برنامه‌ای برای ویندوز 8 نیز ساخته شده که می‌توانید از آن استفاده کنید.

لاین ویندوز فون کاشی زنده، دریافت اعلانیه‌ها و … دارد. استیکرهای این اپلیکیشن نیز طرفداران زیادی دارد و می‌توانید از آنها استفاده کنید.

دانلود Line برای ویندوز فون

Line_Tag_0

KiK

Kik

KiK ویندوز فون کلا نوعی آشغال محسوب می‌شود، یک سرافکندگی بزرگ. KiK پرطرفدار است زیرا درخواست‌هایی برای اضافه کردن دوست به شماره واقعی شما می‌کند. این کمک می‌کند تا غریبه‌ها با شما ارتباط برقرار کنند. KiK ویندوز فون سال‌هاست که آپدیت دریافت نکرده.

دانلود KiK برای ویندوز فون

QR_Kik

Facebook Messenger

Facebook_Messenger_0

قسمت چت فیسبوک همیشه یکی از بخش‌های ویندوز فون بوده. بعد از مدتی Facebook Messenger برای چت کردن با دوستان فیسبوکی عرضه شد. این اپلیکیشن چیزهای سرگرم کننده زیادی در خود جای داده.

FB Messenger تازه به ویندوز فون آمده اما به خوبی جایگاهی برای خود دست و پا کرده. اعلانیه‌ها سریع دریافت می‌شوند و کاشی زنده دقیق عمل می‌کند. این برنامه در میان هم رده‌هایش عالی محسوب می‌شود.

دانلود Facebook Messenger برای ویندوز فون

qr_facebook_messenger_0

Telegram

Migram_Screens

Telegram یکی از اپلیکیشن‌هایی است که کلی وعده و وعید به شما می‌دهد. پایه ساخت اپلیکیشن بر اساس واتس اپ و اسکایپ است. توسعه دهندگان به API نیز دسترسی دارند. از طریق هر دستگاهی که بخواهید می‌توانید به مکالمات Telegram ملحق شوید. خوبی متن باز بودن این است که توسعه دهندگان می‌توانند هر کاری کنند، برای همین Browser، اپلیکیشن دسکتاپ و … درست شده است.

دانلود Migram/Telegram برای ویندوز فون

QR_Migram

GroupMe

groupme_gif_app

GroupMe ویندوز فون اپلیکیشن خوبی است. از اعلانیه و کاشی زنده پشتیبانی می‌کند و تمرکزش بر روی این است که برنامه‌ای چند پلتفرمی برای گروه‌ها باشد.

دانلود GroupMe برای ویندوز فون

QR GroupMe_0