Outlook.com جدید از راه رسید

همانطور که مطلع هستید سایت Outlook.com  سرویس ایمیل (و خیلی خوب) مایکروسافت هست و اگر تا به امروز نمی دونستید و احتمالا ویندوز 10 نصب کرده باشید باید یک ایمیل در این سایت درست کنید تا بتونید از تمام خدمات مایکروسافت در ویندوز استفاده کنید.

به هر حال این سایت یک بروز رسانی بزرگ رو امروز برای تمام کاربرانش (از  آمریکا شروع شد و به تدریج به سراسر دنیا می رسه) منتشر کرده و ظاهر و تجربه کاربری این سایت (UI & UX) خیلی خوب شده و میتونید تصویر از این آپگریت رو در بالا ببینید.

اگر صبر ندارید که این آپدیت منتشر بشه کاربران جدیدی که در این سایت ثبت نام کنن براشون اون ظاهر جدید قرار گرفته و می تونن استفاده کنن (طبق گفته تام وارن نویسنده بخش مایکروسافت سایت وِرج).

اما چه ویژگی هایی اضافه شده




  1. بزرگترین ویژگی افزونه ها هستند که سرویس دهنده های مختلف (همانطور که در ویدیو زیر می تونید ببینید) مثل اُبر،پی پال، واندرلیست،اِورنوت ... افزونه های خودشون رو  برای اُوتلوک منتشر کنن (در حال حاضر موجودن) تا کاربر مثلا از همون داخل ایمیل پول به دوستانش پرداخت کنه یا تاکسی سفارش بده یا یک کار به لیست To-do اضافه کنه!
  2. دومین ویژگی استایل های مختلف برای تغییر ظاهر سایت هست
  3. سومین ویژگی براحتی و سریع میتونید از وان درایو و آفیس آنلاین فایل ها رو از داخل ایمیل ویرایش و به ایمیل اضافه کنید.
  4. می تونید در ایمیل به کسی اشاره (مِنشن کنید) و اون اتوماتیک به گیرنده ها اضافه میشه!
  5. الان خیلی راحت تر میتونید با اسکایپ در ایمیل با دوستان تماس و چت کنید.
  6. یک ویژگی خوب دیگه که با تقویم اینتگریت(قاطی) شده اینه که میتونید مثلا کارت پستالی برای تولد کسی آماده و زمان اون رو مشخص کنید تا سر زمان معین شده برای اون فرد منتشر بشه!


لینک ویدیو ویژگی های جدید اُتلوک جدید در کانال آپارات من

http://www.aparat.com/v/pGt7y


آیا شما هم از این سرویس استفاده میکنید؟ نظر شما در مورد این تغییرات چیه؟